Oferta pracy: IT Help Desk

Firma BlackIce Networks sp. z o. o powstała w Krakowie w 2012 roku i od początku swojego istnienia skupia się na kompleksowej obsłudze informatycznej oraz wdrożeniach infrastruktury informatycznej dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

 

Opis stanowiska:

  • Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych
  • Aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych
  • Dbanie o prawidłowe działanie stacji roboczych (aktualizacja sterowników, kontrola poprawności działania systemów Windows)
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania w przeznaczonym do tego systemie

Wymagania:

  • Znajomość systemów operacyjnych
  • Podstawowe wiedza o działaniu Active Directory
  • Podstawowa wiedza na temat sieci Lan, Wan, WiFi
  • Podstawowe informacji na temat połączeń RDP
  • Znajomość pakietów MS Office (mile widziana znajomość Office 365)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
  • Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
  • Szeroki zakres szkoleń
  • Wsparcie działu technicznego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie lub na adres rekrutacja(at)blackice.com.pl z dopiskiem nazwa stanowiska.

 

Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Blackice Networks sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Józefa Marcika 2, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.