Oferta pracy: IT Help Desk
Firma BlackIce Networks sp. z o. o powstała w Krakowie w 2012 roku i od początku swojego istnienia skupia się na kompleksowej obsłudze informatycznej oraz wdrożeniach infrastruktury informatycznej dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Opis stanowiska:
- Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia
- Rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych
- Aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych
- Dbanie o prawidłowe działanie stacji roboczych (aktualizacja sterowników, kontrola poprawności działania systemów Windows)
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania w przeznaczonym do tego systemie
Wymagania:
- Znajomość systemów operacyjnych
- Podstawowe wiedza o działaniu Active Directory
- Podstawowa wiedza na temat sieci Lan, Wan, WiFi
- Podstawowe informacji na temat połączeń RDP
- Znajomość pakietów MS Office (mile widziana znajomość Office 365)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
- Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
- Szeroki zakres szkoleń
- Wsparcie działu technicznego
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie lub na adres rekrutacja(at)blackice.com.pl z dopiskiem nazwa stanowiska.
Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Blackice Networks sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Józefa Marcika 2, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.